
Księgowość
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładowym planem kont (pełna księgowość),
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
- prowadzenie ewidencji przychodów (dla ryczałtowców),
- prowadzenie ewidencji do celów podatku VAT,
- rozliczanie w zakresie podatku VAT,
- wypełnianie wszystkich niezbędnych deklaracji podatkowych i sprawozdawczych, wraz z dostarczaniem ich do odpowiednich urzędów,
- sporządzanie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej,
- opracowywanie Zakładowych Plantów Kont,
- rozliczanie w zakresie podatku dochodowego,
- sporządzanie sprawozdań finansowych,
- uczestnictwo w badaniu sprawozdań finansowych,
- reprezentowanie podatnika przed Urzędem Skarbowym i ZUS w zakresie naszego umocowania,
- udzielanie porad i wyjaśnień księgowo-podatkowych,
- inne
w zakresie ZUS:
- sporządzanie listy płac,
- przygotowywanie wszelkich deklaracji i raportów wymaganych przez ZUS łącznie z dostarczaniem ich do tego urzędu w formie elektronicznej,
- drukowanie przelewów na składki ZUS,
w zakresie kadr:
- sporządzanie umów o pracę, zlecenia, dzieła,
- prowadzenie kartotek pracowników wraz z niezbędną dokumentacją,
- sporządzanie zeznań rocznych pracowników,
- prowadzenie dokumentacji rejestracyjnej pracowników i zleceniobiorców (ZUS)
Istnieje możliwość zlecania nam usług w konkretnym zakresie.
